Producenci
Promocje
Łańcuszek zabezpieczający - GIRLANDA WRÓŻKI
Łańcuszek zabezpieczający - GIRLANDA WRÓŻKI
100,00 zł 90,00 zł 81,30 zł 73,17 zł
szt.
Charms Zawieszka - BŁĘKITNA PLANETA
Charms Zawieszka - BŁĘKITNA PLANETA
104,00 zł 93,60 zł 84,55 zł 76,10 zł
szt.
Charms - DINO Pave
Charms - DINO Pave
102,30 zł 92,07 zł 83,17 zł 74,85 zł
szt.
Łańcuszek zabezpieczający - PIES Z KOŚCIĄ
Łańcuszek zabezpieczający - PIES Z KOŚCIĄ
119,00 zł 107,10 zł 96,75 zł 87,07 zł
szt.
Łańcuszek zabezpieczający - STOKROTKA
Łańcuszek zabezpieczający - STOKROTKA
111,00 zł 99,90 zł 90,24 zł 81,22 zł
szt.
Charms - GWIAZDA Z SAMOLOTEM
Charms - GWIAZDA Z SAMOLOTEM
104,00 zł 93,60 zł 84,55 zł 76,10 zł
szt.
Charms - LIŚCIE KLONU PAVE
Charms - LIŚCIE KLONU PAVE
106,80 zł 96,12 zł 86,83 zł 78,15 zł
szt.
Łańcuszek zabezpieczający - INSPIRACJA PAVE
Łańcuszek zabezpieczający - INSPIRACJA PAVE
104,40 zł 93,96 zł 84,88 zł 76,39 zł
szt.
Łańcuszek zabezpieczający - SANIE MIKOŁAJA
Łańcuszek zabezpieczający - SANIE MIKOŁAJA
126,00 zł 113,40 zł 102,44 zł 92,20 zł
szt.
Łańcuszek zabezpieczający - KLUCZYK DO SERCA
Łańcuszek zabezpieczający - KLUCZYK DO SERCA
119,00 zł 107,10 zł 96,75 zł 87,07 zł
szt.
Charms MAGICZNE OKO
Charms MAGICZNE OKO
109,00 zł 98,10 zł 88,62 zł 79,76 zł
szt.
Charms - NIESKOŃCZONA MIŁOŚĆ
Charms - NIESKOŃCZONA MIŁOŚĆ
104,00 zł 93,60 zł 84,55 zł 76,10 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

ZWROTY

  1. Zgodnie z przepisami Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać do Sprzedającego w wyżej wskazanym terminie na jego adres, bądź też wysłać je Sprzedającemu drogą elektroniczną na adres mailowy ( kontakt.sliverlove@gmail.com ). Jeżeli skorzystają Państwo z tej drugiej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku - pocztą elektroniczną. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. Zwracany towar należy odesłać na adres Sprzedawcy razem z dowodem zakupu (oryginalny paragon lub kopia faktury) niezwłocznie, na przykład wraz z oświadczeniem o odstąpieniu, nie później jednak niż w terminie 14 dni od wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy nadanie rzeczy przed jego upływem. Do oświadczenia o odstąpieniu warto dołączyć informację takie jak imię i nazwisko, na które dokonywany był zakup, numer zamówienia oraz ewentualnie numerem rachunku bankowego, na który ma zostać zwrócona kwota, co przyspiesza oraz ułatwia procedurę zwrotu.
  4. Sprzedawca po odstąpieniu od umowy zwraca Kupującemu cenę zwracanego towaru wraz z kosztem wysyłki do Kupującego najtańszym sposobem ( bez względu na sposób wysyłki wybrany przez Kupującego). Kupujący ponosi koszt odesłania zwracanego towaru do Sprzedawcy.
  5. Sprzedawca zwraca pieniądze w sposób, w jaki Kupujący dokonał płatności, chyba że Kupujący wyrazi zgodę na zwrot pieniędzy na konto Kupującego. Zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedawcę zwracanego towaru lub przesłania Sprzedającemu dowodu nadania do niego zwracanego towaru, nie później jednak niż w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę zwracanego towaru lub przesłania Sprzedającemu dowodu nadania. Przed odesłaniem paczki do Sprzedawcy najlepiej się z nim skontaktować e-mailem w celu ustalenia szczegółów zwrotu.

REKLAMACJE

  1. W przypadku stwierdzenia zaginięcia paczki lub wadliwości dostarczonego towaru, Kupujący w celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej powinien zgłosić reklamację mailowo na adres: kontakt.silverlove@gmail.com lub telefonicznie pod numerem 724-414-110.
  2. Zgłaszając reklamację, Kupujący powinien podać swoje dane kontaktowe (imię i nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej i numer telefonu), nazwę reklamowanego Towaru, datę jego otrzymania oraz możliwie szczegółowy opis stwierdzonego problemu, w przypadku uszkodzonej zawartości przesyłki prosimy o przesłanie zdjęć przedstawiających uszkodzony towar oraz swojego żądania w procesie reklamacji (tudzież wymiana towaru).
  3. W przypadku braku którejkolwiek z ww. danych, Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym celem uzupełnienia zgłoszenia reklamacji.
  4. Jeżeli reklamacja dotyczy jakości produktu Sprzedawca ma prawo zwrócić się do Kupującego o przesłanie na koszt Sprzedawcy kwestionowanego produktu celem wykonania czynności wyjaśniających.
  5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia przez Kupującego. O sposobie jej rozpatrzenia Kupujący zostanie poinformowany przez sprzedawcę mailowo na uprzednio podany adres do korespondencji.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

FLYPACK MICHAŁ MICHALAK

     

Julianowska 3B

     

05-500 Piaseczno

     

kontakt.silverlove@gmail.pl 

     

+48690659178

     
Sklep internetowy Shoper.pl